צילום מקצועי » שירותי צילום » צילומי גיל שנה

צילומי גיל שנה

צילומי גיל שנה בים

צילומי גיל שנה בסטודיו

צילומי גיל שנה בסטודיו ובטבע, מאפשרים לכן לתפוס את רגעי הגדילה וההתפתחות של התינוק שלכן. אותם רגעים קטנים שבהם הם מתחילים לגלות את העולם, להבין איך דברים עובדים ולהיות יותר עצמאים. בגיל הזה הם לומדים ללכת וליפול כל פעם מחדש, אבל הם לא מתייאשים. בגיל שנה הם מתחילים להגיד את המילים הראשונות, לחייך ולנסות להשיג את מה שהם רוצים בכל מיני דרכים מעניינות ומשונות. גיל שנה הוא הגיל שבו אני תופסת את התינוקות אוכלים פירות טעימים בכל כך הרבה התלהבות שבה משתתפים כל חלקי הגוף, והפנים מרוחות בצבעים שונים ונקטר מתוק וריחני נוטף ונוזל לאורך כל הגוף. זה הגיל שבו הם הכי אוהבים אמבטיה, כשהם משתוללים במים, משפריצים לכל עבר בהתלהבות אדירה. הכי כיף לראות אותם נהנים מכל מהלב.

אני זוכרת איך רציתי כל כך לתעד כל רגע, כל חיוך או מילה, כל תנוחה חדשה וניסיון אמיץ ללכת ישר מבלי ליפול שוב על הרצפה. החוויה הזאת שהייתה חשובה כל כך עבורי, משתקפת בצילומים שלי בסטודיו. אני בונה עבורכן את האווירה עבור הצילומים עם התאורה הנכונה והתפאורה המתאימה, מתנת יום ההולדת המושלמת עבורכן ועבור הילד שלכן. אני יוצרת בסטודיו אווירה נוחה ונעימה הכוללת מוזיקה ושלל אביזרים, בשביל שתוכלו להרגיש הכי בנוח שאפשר.

צילומי גיל שנה עם ספגטי

צילומי גיל שנה עבור מי זה מתאים?

צילומי ניובורן הוא סגנון צילום המתמקד במיוחד בתינוקות שרק נולדו. המילה ניו בורן השתרשה בעברית מתוך סגנון הצד במהלך העבודה שלי כצלמת ילדים, הבנתי שהרבה פעמים הצילומים נועדו בעיקר בשביל ההורים. בשביל לשמר את אותם רגעים קסומים, שבהם הילד שלכם גדל והופך מתינוק קטן לילד בעל צרכים ורצונות. ילד שיכול להביע את עצמו במילים, וכבר ללכת בכוחות עצמו ללא עזרת השולחן והכסא, כבר ילד גדול שרוצה לאכול לבד ולגלות את העולם.

צילומי גיל שנה מתאימים גם עבור הילדים בשביל לשמר עבורם את אותם רגעים שלא יחזרו, בהם הם גילו בפליאה שאבטיח מתוק אפשר לאכול עם כל הפנים ולתת גם לבגדים להשתתף בחגיגה. ילום המפורסם בארה"ב, שהגיע בשנים האחרונות לארצנו הקטנה.צלמים המתמחים בצילומי ניו בורן עוברים הכשרה מיוחדת, בכדי לשמור על בטיחות ונוחות התינוק במהלך יום הצילומים. מדובר בעבודה מקצועית המשלבת בין רגישות לאם ולתינוק, ומקצועיות בתחום הצילום. צילומי ניו בורן של הרך הנולד מספקים עבורכן, תמונות מדהימות המדגישות את הרגעים היקרים הללו.

צילומי גיל שנה בפתח תלקווה

יום צילומים בסטודיו

במהלך יום הצילומים בסטודיו אני דואגת לכל הדברים הנדרשים עבורכם ובונה את האווירה המתאימה. לכל זוג ולכל ילד יש אווירה מיוחדת מתאימה עבורו. לכן, בשיחת טלפון עם ההורים, אני בודקת ביחד אתכם מה מתאים לכם ביותר ומה אתם רוצים להדגיש. צילומי גיל שנה הוא מסע משותף של כולנו, בשביל לתעד את אותם רגעים שלא יחזרו לעולם. רגעים של קסם ושמחה, של מבט שובב בעיניים ושל ציפייה סקרנית לבאות.