צילום מקצועי » שירותי צילום » צילומי בת מצווה

צילומי בת מצווה

צלמת לבת מצווה

בוק בת מצווה

צילומי בת מצווה הן הזדמנות מצוינת להתכונן ליום עצמו. הצילומים בסטודיו מתקיימים בדרך כלל כמה חודשים לפני החגיגה, והם מאפשרים לכן להכין לקראת האירוע בוק צילומים מפואר, מתנה שלא תשכחו לכל החיים. במהלך הצילומים אני עוברת אתכן קודם כל על כל הדרישות שלכן. ניתן לעשות את צילומי הבת מצווה בסטודיו או במידה ותרצו ניתן להכין בוק בת מצווה בטבע.

אפשרות נוספת היא לעשות את הצילומים בחוץ במרחב העירוני, במקומות שבהן הילדות שלכן מרגישות הכי בנוח. אני מנחה אתכן כיצד להתכונן ליום הצילומים עצמו, הכנה פיזית ומנטאלית. לפני הצילומים יש לישון טוב בלילה ואני ממליצה לשתות הרבה מים במהלך היום, תכינו את כל מה שאתם צריכים לפני הנסיעה מבעוד מועד ואל תחכו לרגע האחרון.

צלמת לבת מצווה

צילומי בת מצווה בטבע

צילומי בת מצווה נעשים באווירה נעימה וכיפית לכולם. המטרה היא שתרגישו הכי בנוח שאפשר. אני מכינה מראש את כל אביזרים הדרושים עבור האירוע, ודואגת לשמלות המיוחדות מראש בהתאם לסגנון שלכן. במידה ויש לכן חפצים אישיים שאתם מעוניינים להביא אתכן זה יכול להיות מצוין. אתן מוזמנות להביא אביזרים שמאפיינים אתכן למשל אם אתן משחקות כדורסל, מנגנות בגיטרה או כל דבר אחר, אני אשמח אם תביאו את החפצים המתאימים לצילומים.

אם אתן אוהבות סוסים וחיות אחרות תנו לי לארגן את יום הצילומים שלכן בהתאם, כך תוכלו להנות מצילומים מיוחדים עם סוסים בין אם זה ביער או בים.

ביום הצילומים עצמו אני מארגנת את כל מערך הצילומים לפני, ואתן יודעות בדיוק איך להתנהל בכל שלב. אני מקפידה מאוד על סטיילינג ועל צילום אופנתי המותאם במיוחד לאירוע. בחבילה תקבלו בוק בת מצווה דיגיטלי בצורת ספר פיזי מהודר, עם תמונות נבחרות. וכמובן תקבלו את כל התמונות בקובץ דיגיטלי.

תמונות לבת מצווה

סטיילינג לצילומי בת מצווה

אחד הדברים הכי מעניינים בצילומי בת מצווה הוא כמובן הסטיילינג המתאים ליום הצילומים. סטיילינג ליום צילומים כולל אוסף של שמלות מהממות של מיטב המעצבים וזרים וטיארות לראש שמתאימים לשמלות שתבחרו. 

במידה ותרצו סטיילינג טבעי יותר אשר מתאים לאופי שלכן, נוכל לעשות שיחת הכוונה ולהחליט מה מפרטי הלבוש שקיימים אצלכם בארון מצטלמים הכי. בין אם זה ג'קט או מעיל ג'ינס, חצאיות, מכנסיים, כובעים ועוד. המטרה היא לאפשר לכל אחת להביע את עצמה בצורה מלאה ולהרגיש בנוח מול המצלמה.